کد خبر: 1229370
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیق به بیمارستان رفتند. تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر جوانی به نام پرهام روبه‌رو شد که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. 
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: پسر جوانی که در نزاع دسته‌جمعی به یکی از طرف‌های مقابل پس‌گردنی زده بود با ضربه چاقو به قتل رسید. 
ساعت ۲۰ شامگاه سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ما‌ه، مأموران پلیس تهران به قاضی سالار صنعتگر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تلفنی خبر دادند پسر جوان زخمی پس از انتقال به بیمارستان الغدیر در شرق تهران به کام مرگ رفته است. یکی از مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام گفت: پسر جوان ساعتی قبل در درگیری با چند پسر جوان دیگر، زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. 
با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیق به بیمارستان رفتند. تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر جوانی به نام پرهام روبه‌رو شد که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. 

 پس‌گردنی 
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول همراه دو نفر از دوستانش داخل پارک پرندگان نشسته بوده که پنج پسر جوان وارد پارک و با هم درگیر می‌شوند. در جریان این درگیری، یکی از طرف‌های مقابل با چاقو وی را در ورودی پارک به قتل می‌رساند و سپس همه از محل فرار می‌کنند. 
پس از این، پسر جوان برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ می‌رود. 
یکی از دوستان مقتول درباره حادثه گفت: «من، مقتول و یکی از دوستان مشترکمان در پارک پرندگان بودیم که پنج پسر جوان به ما نزدیک شدند. ما با هم چشم در چشم شدیم و همین موضوع باعث مشاجره لفظی ما شد. درگیری ما به در ورودی پارک کشیده شد و در آنجا مقتول پس‌گردنی به یکی از آن‌ها زد که درگیری بالا گرفت. همه با هم درگیر شده بودیم که ناگهان دیدیم پرهام خونین روی زمین افتاد. آن‌ها با دیدن این صحنه به سرعت با خودروی پژو پارسی که داشتند از محل گریختند.»

 بازداشت 
از سوی دیگر مشخص شد مأموران پلیس بعد از اینکه در جریان این حادثه خونین قرار می‌گیرند با طرح مهار خیابان‌ها عاملان قتل را داخل خودرویشان شناسایی و آن‌ها را بازداشت می‌کنند. همچنین مأموران چاقوی خونین را که مقتول با ضربه آن به قتل رسیده بود داخل خودروی متهمان کشف می‌کنند. 
بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد و متهمان برای تحقیق در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. 
صبح دیروز پنج متهم به دادسرای امور جنایی منتقل شدند و همه در بازجویی‌ها ادعا کردند نمی‌دانند چه کسی از آن‌ها مرتکب قتل شده است. 
یکی از متهمان گفت: «ما برای تفریح به پارک رفته بودیم که با آن سه پسر درگیر شدیم. مقتول به یکی از ما پس‌گردنی زد و درگیری ما بالا گرفت، اما در جریان درگیری متوجه نشدم چه کسی با چاقو او را زد.»
در حالی که شاهدان عینی یکی از متهمان را به عنوان قاتل معرفی کرده بودند، بازپرس جنایی دو نفر از متهمان را به خاطر اینکه سن آن‌ها زیر ۱۸ سال است در اختیار دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان قرار داد و سه متهم دیگر را برای بازجویی و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار